24.3.05

Εργάρες

Είμαι στο IMDB από το 1997 νομίζω.

Όποια ταινία βλέπω, μπαίνω για να διαβάσω τα Trivia, να μάθω ποιός τη σκηνοθέτησε, τι έγινε στα παρασκήνια, κλπ.

Ψηφίζω αν μία η γνώμη μου για μια ταινία απέχει από το μέσο όρο, αν δηλαδή μου άρεσε πιο πολύ ή δε μου άρεσε καθόλου.

Και εδώ μου έρχεται η ιδέα.

Αφού το IMDB ξέρει ποιες ταινίες μου άρεσαν και ποίες δεν μου άρεσαν, γιατί δε μπορεί να βρει τους χρήστες των οποίων τη γνώμη θα έπρεπε να εμπιστεύομαι (δηλαδή έχουμε τα ίδια γούστα στις ταινίες) προκειμένου να μου προτείνει νέες ταινίες ή να μου λέει τι πιστεύει το IMDB για μία ταινία που θέλω να δω;

Θες να πας να δεις στο σινεμά το The Ring 2 ρε κύριος; Με γειά σου με χαρά σου. Αλλά παρόλο που μου λες ότι το The Ring 1 σου άρεσε και το ότι γενικά ψιλογουστάρεις θριλεράκια και περιπέτειες, εγώ θα σου έλεγα να μη το δεις γιατί από το 100 άτομα που έχουν τα ίδια γούστα με σένα, οι 90 είπαν ότι η ταινία ήταν χάλια.

Νομίζω πως το IMDB ήταν της Google και όχι της Amazon, θα υπήρχε αυτή η υπηρεσία και μάλιστα θα ήταν δωρεάν εδώ και πολύ καιρό. Μπορεί η Amazon να είναι υπέρ του collaborative filtering (τύπου "Αν σας άρεσε η Έκτη Αίσθηση τότε να δείτε το Οι Άλλοι") αλλά όλα τα queries είναι πάντα προκάτ με daily updates.

Ενώ το Google, άλλη μαγεία. Σε σημείο που θα μπορούσες να στείλεις query με SMS και να σου διαλέξει αυτό από τρεις ταινίες που βρήκες στο βίντεο κλαμπ. Και όχι να αγοράσεις ποπ-κορν, πίτσα, κόκα-κόλα για να δεις μια ταινία που περιμένεις πως και πώς για να τελειώσει και να πας για ύπνο.

Μέχρι τότε λοιπόν, θα βολεύομαι μόνο με τα Top Movies του IMDB...

Δεν υπάρχουν σχόλια: